Tuesday 28 December 2010

I wanna be Andrew

Nechci se stát fádní a nudnou, nezábavnou, smutnou
Chci hrdě chodit s hlavou vzhůru vztyčenou k nebesům
Blbě se smát všem nemotorným tupcům a šklebit se na všechny nafoukance,
směle se ptát co bude zítra
nosit barevné ponožky, které neladí
nečesat se a mýt si zuby
neptát se a milovat
nežehlit a vzpomínat
žít a nesypat si
popel na hlavu

Nechci prospat druhou třetinu života děláním věcí, které nemiluji
Chci spát, když jsem unavená a někdy ani to ne
nemalovat se a zapomínat
užívat si a nekát se
být slepá a utíkat
ležet a nehýbat se
psát a nechybovat
chybovat a psát
tvářit se směšně a popěvovat

Nechci tě znát, mohl bys mě zničit
Chci tě, abys mě zničil
Chci se stát tvým osudem zalitým pryskyřicí
Sníst veškeré tvé myšlenky a neotáčet se nikdy zády
být sama, být s tebou, být sama sebou

Zvedni zrak a dívej se
dívej se jak spím
v tvé náruči
křehká a bezbranná
odevzdaná
schoulená
dýchám pravidelně
opřená o tvůj rám
pravdivá
jsou veškerá má slova vyřčená ve spánku
nemám co ztratit, nejsi
tvé paže nikdy neexistovaly, netvořily rám
spím ve svém objetí a nechci nikam dál

1 comment:

Anonymous said...

Hele, tam jsem měla chuť zavzpomínat tvým mozkem a moc se mi to líbí :) M