Sunday 31 January 2010

Proč JE nenávidím..

Několik (vlastně deset) důvodů přoč nenávidím VŠECHNY české tanečníky a tanečnice latiny (a tento hněv mi vydrží myslím min. 14 dní):
1. jejich akce mě donutila vstát v sobotu v nelidskou hodinu (5:50 je na sobotu nelidská hodina, vlastně vždycky)
2. mé brzké vstávání bylo upe na nic (chápete to?)
3. měla jsem celý den hlad (i když jsem jedla)
4. musela jsem po nich chtít peníze (za šatnu)
5. fandil jim debil, který mi seděl nad hlavou, odmítal se přesunout a nehorázně hlučel na buben (o něm se mi bude zdát)
6. musela jsem se dívat na líbající se páry a neměla kam utéct (jako jsem tolerantní, ale postavit se před šatnu..no, AAAAH)
7. vrátila jsem se domů v nelidskou hodinu vzhledem k tomu v kolik jsem vstávala
8. měla jsem slyšiny
9. bolí mě nožičky z mých milovaných botiček
10. desátý důvod vlastně nepotřebuju, protože těch zbylých devět úplně stačí!

JSTE FAKT SEBRANKA!!!

No comments: