Monday 7 June 2010

Arty weekend :)

Protože mám konečně  po všech nekonečných zkouškách a skončilo mi tedy období plné učících maratonů mám KONEČNĚ čas něco tvořit (což mi neskutečně chybělo)!!!

Nejprve jsem si doopravila obrázek na tričku, protože praní v pračce mu vážně dává zabrat. Přestože jsem měla jenom hrubý fix tak to šlo celkem dobře (což naznačuje mou neskutečnou zručnost :P)

Do svého přecpaného blogu jsem konečně dostala věc, kterou jsem už dlouhou dobu nosila v hlavě. Nakonec jsem v jednom úžasném sekáči nedaleko mého domu (je opravdu skvělý, protože se v něm dají koupit skvělé kousky jak na nošení, aniž bych je musela upravovat a zároveň i obyčejná trička bez potisku a látky, které přetvořit můžu a volají po tom být umělecky využity) našla jedno světlé tričko, které vyzívalo k tomu, aby na něj bylo malováno :)




Nakonec jsem ho nazvala Pointilistické pučení (ano biologie se stále ozývá) :D

A když se o víkendu konečně udělalo nádherně, vykouklo sluníčko a docela pálilo, sbalila jsem své končetiny a barvy a šly jsme se opalovat na zahrádku. Pomáhala jsem pokládat dlažbu (zase jsem se něco přiučila *yahoo*) a potkala jsem u toho mloka. Trochu mě překvapil, protože jeho mimikry byly dokolané. Navíc neměl barevný hřbet, ale bříško a měl svůdný pohled (já mám prostě pro obojživelníky slabost O:))



Když už na sluníčku bylo moc horko, tak jsem se uchýlila pod slunečník a hrála si s barvami :D



A když jsem se večer vrátila domů, trochu jsem si hrála v kuchyni a upekla osm krásných košíčků s pudinkem a ovocem. Jsou mňamkózní :P

No comments: